هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالأعضاءالتسجيلدخول

السلام علي انا عضوة جديدة مافيش حد هيرحب بيا ؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sherouk
رسام جديد
رسام جديد
sherouk

انثى
الجنسية : مصريه
الهوايات : الرسم
الوظيفة : طالبه
الالتزام بقوانين المنتدى :
السلام علي انا عضوة جديدة مافيش حد هيرحب بيا ؟ Left_bar_bleue100 / 100100 / 100السلام علي انا عضوة جديدة مافيش حد هيرحب بيا ؟ Right_bar_bleue

نوع الدراسة : طالبه جامعيه
السٌّمعَة و الشهرة بالمنتدي : 0

السلام علي انا عضوة جديدة مافيش حد هيرحب بيا ؟ Empty
مُساهمةموضوع: السلام علي انا عضوة جديدة مافيش حد هيرحب بيا ؟   السلام علي انا عضوة جديدة مافيش حد هيرحب بيا ؟ Icon_minitimeالأحد مارس 16, 2014 11:27 pm

اولا انا اسمى شروق و بحب الرسم جدا بس للاسف اهمالموضوع فترة بسبب الدراسه و مشاغل الحياه و كدة بس حبيت ارجع انمى الموهتانى اتمنى انكم تسعدونى و تقولولى ابدا منين فى المنتدى علشان انا لسه تايها و مش فاهمه حاجة و شكرا  Very Happy Very Happy 
الفقيرة إلى الله
رسام نشيط
رسام نشيط

انثى
الجنسية : عمانية
الهوايات : الرسم و الكتابة والمطالعة
الوظيفة : لا أعمل
السلام علي انا عضوة جديدة مافيش حد هيرحب بيا ؟ Left_bar_bleue100 / 100100 / 100السلام علي انا عضوة جديدة مافيش حد هيرحب بيا ؟ Right_bar_bleue

نوع الدراسة : اعدادية

مُساهمةموضوع: رد: السلام علي انا عضوة جديدة مافيش حد هيرحب بيا ؟   السلام علي انا عضوة جديدة مافيش حد هيرحب بيا ؟ Icon_minitimeالإثنين مارس 17, 2014 9:29 am

هلاااا بك يا شروق أشرق المنتدى بتواجدك معنا بصراحة انا مثلك تائهة ولا اعرف من اين أبدى وسألت كذا مرة وما أحد رد عليي وسألت المدير العام وايضاً ما في رد !!!!ولكن كله خير وان شاء الله أتلقى الرد ونحقق طموحنا وهو الاحتراف ف الرسم
ودي لك
انا متأكدة أن المنتدى يحمل في طياته ما نريده وأعلم أن للمنتدى إدارة ممتازة وجادة
sherouk
رسام جديد
رسام جديد
sherouk

انثى
الجنسية : مصريه
الهوايات : الرسم
الوظيفة : طالبه

نوع الدراسة : طالبه جامعيه

مُساهمةموضوع: رد: السلام علي انا عضوة جديدة مافيش حد هيرحب بيا ؟   السلام علي انا عضوة جديدة مافيش حد هيرحب بيا ؟ Icon_minitimeالثلاثاء مارس 18, 2014 10:03 pm

ربنا معانا ان شاء الله و متشكرة اوى على ردك الجميل دة <3
الفقيرة إلى الله
رسام نشيط
رسام نشيط

انثى
الجنسية : عمانية
الهوايات : الرسم و الكتابة والمطالعة
الوظيفة : لا أعمل

نوع الدراسة : اعدادية

مُساهمةموضوع: رد: السلام علي انا عضوة جديدة مافيش حد هيرحب بيا ؟   السلام علي انا عضوة جديدة مافيش حد هيرحب بيا ؟ Icon_minitimeالأربعاء مارس 19, 2014 5:42 pm

العفوو صديقتي شروق
آمين يا رب وعلى فكرة انتي الظاهر فنانة في الرسم ما شاء الله من خلال الصورة إلي حاطتنها

السلام علي انا عضوة جديدة مافيش حد هيرحب بيا ؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عضوة جديدة
» عضوة جديدة ^_^
» عضوة جديدة
» عضوة جديدة
» عضوة جديدة